جدیدترین گزینه فدراسیون فوتبال برای جانشینی اسکوچیچ

هرچند دراگان اسکوچیچ و دوستانش روی پیروزی مقابل لبنان و ماندن در تیم ملی حساب باز کرده‌اند اما شنیدیم این سرمربی کروات شانس زیادی در این راه ندارد!

دنباله نوشتار...

تهران امسال خاموش می‌شود؟

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تشریح برنامه های گذر از اوج مصرف برق این کلانشهر در سال ۱۴۰۱ گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که گذر مطمئن و مطلوبی در زمان اوج بار مصرف امسال داشته باشیم.

دنباله نوشتار...

تصویر ماهواره‌ای از پالایشگاه آرامکوی جده پس از حملات موشکی+ عکس

تصویر ماهواره‌ای از تاسیسات شرکت آرامکو در جده که نشانگر حجم بالای خسارات حمله انصار-الله یمن می‌باشد‌. ضربه سنگین انصارالله منجر به آتش سوزی و تخریب کامل یک مخزن و آسیب جدی به پنج مخزن و تاسیسات دیگر شده است. 

دنباله نوشتار...

چهارشنبه اکتشافات جدید

ناسا روز چهارشنبه هفته جاری، کشف‌های جدید تلسکوپ فضایی "هابل" را اعلام می‌کند که یک رکورد و یک رصد هیجان انگیز را وعده داده است. 

دنباله نوشتار...

مخترع گیف بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت

استیو ویلهایت مخترع GIF به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

دنباله نوشتار...

ولادیمیر پوتین ثروتمندترین فرد در دنیا است؟

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، یکی از جالب ترین شخصیت های سیاسی تاریخ است؛ او همچنین ممکن است ثروتمندترین فرد جهان نیز باشد.

دنباله نوشتار...

استراحت یک روزه تیم عملیات تلسکوپ فضایی

یم عملیات تلسکوپ فضایی "جیمز وب" پس از کنار زدن و جمع کردن روکش محافظ خورشیدی این تلسکوپ و استقرار محافظ خورشیدی آن یک روز به استراحت پرداخت تا در حین آن، سال نوی میلادی را جشن بگیرند و از امروز مجددا به سر کار باز می‌گردند.

دنباله نوشتار...

بهترین بارش شهابی ۲۰۲۲ را تماشاگر باشید

تماشاگران آسمان می‌توانند از بهترین بارش شهابی سال ۲۰۲۲ در همین ابتدای این سال و در تاریخ سوم ژانویه با مشاهده ۵۰ ستاره دنباله‌دار در ساعت که آسمان شب را روشن می‌کنند، لذت ببرند. 

دنباله نوشتار...

برخورد دو قطار مترو درخط پنج متروی تهران حادثه آفرید

به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران( صادقیه)به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است

دنباله نوشتار...

آموزش بلاک کردن در واتساپ اندروید، آیفون و ویندوز

تو این پست کوتاه میخوام روش بلاک کردن در واتساپ رو بهتون یاد بدم. متاسفانه واسه خیلیا پیش میاد که یه نفر در شبکه های اجتماعی و یا برنامه های پیام رسان مثل واتساپ یا تلگرام، موی دماغ آدم میشن و هی مزاحمت ایجاد میکنن؛ مخصوصا اسپمرها! تقریبا تمام خانم ها چنتا مزاحم دارن. در این مواقع بهترین کار اینه که کاربر مزاحم رو بلاک کنید!

دنباله نوشتار...